به گزارش سایت خودرو ، این گزارش از عملکرد ۲۱ شرکت عرضه کننده خودروتهیه شده است که عواملی چون سیستم خدمات فروش، نمایندگی ها و نظر سنجی در آن مورد بررسی قرار گرفت و تنها ۱۳ شرکت در هر ۳ پارامتر مورد ارزیابی واقع شده است.
این گزارش که حاصل مصاحبه با ۳۴۳ هزار مشتری بوده است، شامل مواردی چون رعایت ضوابط مربوط به روش های فروش، آموزش کارکنان نمایندگی ها، الزامات مرتبط با شبکه نمایندگی های فروش، سیستم پرداخت سود مشارکت و انصراف، جریمه تاخیر خسارات وارده و فرایند پاسخگویی و رسیدگی به شکایت مشتریان می شود.
از سوی دیگر بحث تحویل به موقع مطابق با قرارداد رسمی نیز از بحث های مهم در این ارزیابی است که شرکت مدیران خودرودر این زمینه نیز همواره رتبه نخست داشته است.
شرکت مدیران خودرودر سالهای اخیر با سرمایه گذاری درست توانسته در بخش آموزش نیروهای فروش خود سرمایه گذاری مناسبی را انجام دهد، همچنین بحث وضعیت و استانداردهای محل فروش نیز از دیگر موارد ارزیابی بوده است.
قطعا موارد فوق برای مشتریان و شرکت های خودرویی به لحاظ اعتبار از درجه بالایی برخوردار است و می تواند از عوامل مهم در جلب اعتماد به یک برند لحاظ شود.