به گزارش سایت خودرو، این خودرو بر روی پلتفرم قدیمی نیسان X-Trail قرار دارد که پس از عرضه X-Trail جدید در مارس سال قبل در دسترس دانگ فنگ قرار گرفت.
X-Trail قدیمی در چین با همکاری دانگ فنگ و نیسان ساخته شد و از دو مدل موتور ۲.۰ لیتری ۱۴۴ اسب بخاری و ۲.۵ لیتری ۱۸۵ اسب بخاری بهره می برد.
دانگ فنگ، فنگدو MX6 را با موتور ۲.۰ لیتری ۱۴۴ اسب بخاری همراه کرده و در برخی نقاط از جمله جلو پنجره، چراغ های جلو و عقب و برخی دیگر به نیسان X-Trail قدیمی شباهت دارد.
در حقیقت این خودرو ارزان تر از X-Trail قدیمی بوده و از آنجایی که این خودروی نیسان بسیار محبوب واقع شده فرصت مناسبی برای Fengdu MX6 پیش آمده تا خودی نشان دهد.
در فضای داخلی ما شاهد تغییراتی از جمله افزوده شدن یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ در کنسول میانی و آرم دانگ فنگ در وسط فرمان هستیم.
دانگ فنگ این اتومبیل را در دو مدل گیبرکس که یکی از آنها ۵ سرعته دستی بوده و دیگری ۵ سرعته اتوماتیک است عرضه می کند. همچنین Fengdu MX6 از یک سیستم چهارچرخ محرک نیز برخوردار است.
فضای داخلی این خودرو اگر چه تاریک به نظر می رسد اما بسیار باکیفیت ساخته شده است.
یکی از نکات جالب توجه در دانگ فنگ Fengdu MX6 وجود آرم نیسان بر روی موتورش می باشد که هویت قبلی اش را آشکار می کند.