پاگانی ۲۰۱۴ مدل ” انقلاب ” پاگانی زوندا را معرفی کرد که برگرفته از نسخه سال ۱۹۹۹ زوندا بوده و اعلام کرده است که این مدل نسخه نهایی سری محصولات زوندا خواهد بود.
چندی پیش نیز پاگانی چند مدل قبلی زوندای خود را آخرین محصولات این سری معرفی کرده بود اما پاگانی روی حرف خود نماند و چندین مدل دیگر را بر اساس این مدل معرفی کرد، پس بعید نیست که این مدل هم برای بازار گرمی وعده آخرین نسخه به آن نسبت داده شده باشند. به هرحال از سخنان حاشیهای دست بر میداریم و به بررسی این محصول میپردازیم.
شاسی و بدنه زوندا انتقلاب ( ZondaRevolicin ) از ترکیب دو ماده فیبرکربن و تیتانیوم تشکیل شده که موجب بدست آمدن وزن ۱۰۷۰ کیلوگرمی شده که در درون آن یک پیشرانه نام آشنای تنفس طبیعی V12 محصولات AMG مرسدس بنز قرار گرفته که با حجم ۶.۰ لیتری و قدرت تولیدی ۷۸۹ اسب بخاری و گشتاور ۷۳۰ نیوتن متری و استفاده از جعبه دنده شش سرعته انتقال سریع ساخته شده از فلز سبک منیزیم و سرعت انتقالی برابر با ۲۰ میلی ثانیه، موجب رقم خوردن شتاب صفر تا صد ۲.۷ ثانیهای و حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعتی برای انقلاب زوندا شده است و برای مهار همچین قدرت عظیمی به بهتر شکل ممکن هم از سیستم ترمز قدرتمند Brembo با دیسکهای سرامیکی با چهار برابر قدرت افزایش یافته نسبت به نسخههای قبل کمک گرفتهاند.
پاگانی قیمت پایه خودرو را ۲.۲ میلیون یورو در نظر گرفته که با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، قیمت خودرو به چیزی برابر با ۲.۳ میلیون یورو میرسد.