اخبار منتشر شده ازخودروسازی چینی تویوتا حاکی از این است که تویوتا پریوس در بازار آمریکا، این کمپانی بنا دارد تا نسخه ویژه تویوتا پریوس را معرفی کند.
به گزارش سایت خودرو ، تویوتا پریوس در سال ۱۹۹۷ میلادی برای اولین بار معرفی شد و تا امروز موفق به فروش ۱۵ میلیون دستگاه از این خودروی هیبریدی در سرتاسر جهان شده است.
عرضه این تعداد خودروی هیبریدی تا کنون از انتشار ۱۲۰ میلیون تن دی اکسید کربن در مقایسه با رقبای بنزینی جلوگیری کرده است.همین امر موجب شده است تا پریوس در بازارهایی مثل آمریکا به برند انسان های دوستدار محیط زیست و افراد اقتصادی تبدیل شود.
تویوتا از سال ۲۰۱۷ تا امروز توانسته است ۵ میلیون دستگاه پریوس را به مشتریان این خودرو واگذار کند که تقریبا رقمی بیش از دو برابر فروش پریوس از سال ۹۷ تا ۲۰۱۷ می شود که نشان از استقبال بازار های جهانی از این هیبریدی ژاپنی دارد.
تویوتا که از سال ۲۰۰۱ پریوس را وارد بازار آمریکا کرد، در آستانه بیست سالگی پریوس در ینگه دنیا تصمیم دارد تا نسخه ویژه ای از این محصول را معرفی کند.
در حال حاضر اطلاعات اندکی از این خودرو در دسترس است اما رینگ های ویژه، نشان مخصوص بیست سالگی و دو رنگ خاص تنها اطلاعاتی است که از نسخه ۲۰ سالگی تویوتا پریوس، در بازار آمریکا منتشر شده است.
به گفته برخی منابع، نسخه ویژه تویوتا پریوس از ماه ژوییه آغاز خواهد شد اما دور از انتظار نیست اگر به دلیل شیوع ویروس کرونا این تاریخ دستخوض تغییر شود.