به گزارش سایت خودرو رئیس تعمیرگاه مرکزی شماره یک سایپایدک با اشاره به رعایت اصل مشتری مداری در تعمیرگاههای مرکزی، از ارائه بسته کامل خدمت به محصولات گروه سایپا در این مرکز خبر داد.
روحالله حکیمیان با بیان این مطلب افزود: تعمیرگاه مرکزی یک به عنوان بزرگترین مرکز ارائه خدمات پس از فروش سایپایدک، با هدف افزایش رضایت مشتریان و رشد کیفی خدمات خود، اقدام به ارائه بسته کامل خدمت به دارندگان محصولات گروه سایپا نموده است.
رئیس تعمیرگاه مرکزی یک با تاکید بر اهمیت و نقش تعمیرگاههای مرکزی در توسعه و ایجاد دانش فنی در سطح شبکه نمایندگیها، ادامه داد: با توجه به احتمال بروز برخی مشکلات در اجرای پروژههای تحقق محصولات جدید، تعمیرگاه مرکزی یک میتواند به عنوان پایلوت اجرای طرح های جدید، نقش مؤثری در جمعآوری و ارائه بازخورد به واحدهای سازمان به منظور جاری سازی هرچه بهتر ارائه خدمات در شبکه داشته باشد. به این ترتیب، بسیاری از نقاط قابل بهبود پس از ورود خودرو به شبکه از طریق همکاری چند جانبه با واحدهای کنترل کیفیت خودرو، طراحی و مهندسی خدمات، تامین اضطراری قطعات، مهندسی سیستمهای خدمات، طراحی آموزش و … شناسایی و از طریق اجرای راهکارهای مناسب رفع میگردد.
وی در ادامه افزود: برای افزایش رضایت مشتریان تعمیرگاه تدابیر مختلفی اتخاذ گردیده و سعی شده بسته خدمتی برای مشتریان محترم تکمیل گردد. به عنوان نمونه در تعمیرگاه مرکزی یک بخش خدمات آپشن
راهاندازی شده و به تازگی ارائه خدمات بیمه شخص ثالث نیز در تعمیرگاه آغاز شده است که مکمل گارانتی بدنه خواهد بود. از سوی دیگر، فروش گارانتی بدنه تعمیرگاه هم از سطح بالایی برخوردار بوده و به همین واسطه سطح خدمات صافکاری و نقاشی را نیز توسعه دادهایم.
حکیمیان به موضوع تکریم مشتریان اشاره کرد و گفت: همه افراد شاغل در تعمیرگاه مرکزی یک از صمیم قلب در راستای تحقق اهداف گروه خودروسازی سایپا تلاش نموده و تکریم مشتریان محترم را در اولویت امور روزانه خود قرار دادهاند. در همین این زمینه همراهی و پشتیبانی مدیرعامل محترم سایپایدک از کارکنان تعمیرگاههای مرکزی قابل ستایش و قدردانی است.