به گزارش سایت خودرو ، پیش از هرچیز هیوندای اعلام کرده که کاری به کار پیشرانههای خودرو نداشته و با همان چهار گروه مدل مختلف خود از جلمه SE، اسپرت، ECO و ۲.0T اسپرت، همچنان به کار خو ادامه میدهد، به این صورت که بر روی دو مدل SE و اسپرت از یک پیشرانه ۲.۴ لیتری ۲۴۵ اسب بخاری استفاده شده و برای مدل ۲.0T اسپرت نیز یک موتور توربوشارژر ۲۴۵ اسب بخاری با حداکثر گشتاور ۳۲۵ نیوتن متری در نظر گرفته شده که تنها به یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک متصل میشود. برای نسخه ECO یا همان دوست دار محیط زیست خودمان هم یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژر با حداکثر قدرت ۱۷۷ اسب بخاری و گشتاور ۲۵۷ نیوتن متری در نظر گرفته شده که با اتصال به یک جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه، تنها ۸.۴ لیتر سوخت در شهر و حدود ۶ لیتر سوخت هم در بزرگراه مصرف میکند.
چیزهایی هم که جدیدا بر روی خودرو نصب شده، اول از همه شامل یک سیستم تعلیق جدید کاملا آلومینیومی میشود که علاوه بر بهبود عملکرد آن در خنثی کردن ضربات وارده از سوی زمین، موجب کاهش وزن کلی خودرو هم شده است. علاوه بر این، هیوندای به سراغ سیستمهای ایمنی خودرو رفته و با گنجاندن یک سیستم ترمز خودکار اضطراری هشدار دهنده (AEB) در کنار امکانات اولیه، سطح ایمنی این محصول را تا حد زیادی بالاتر برده است. در داخل کابین هم هیوندای جدیدا از یک سیستم چند رسانهای مجهز به صفحه نمایشگری ۷ اینچی لمسی استفاده کرده که قابلیت همگام سازی با سیستم عامل آندروید را دارد و در آخر هم هیوندای چهار عدد رینگ ۱۷ اینچی آلیاژی را انتخاب کرده و کل وزن خودرو را بر روی آنها انداخته است.