بنا برتازه ترین اخباربه دست آمده از همایش دو روزه ی صنعت خودروی ایران ، چهارمین همایش بین المللی ، بامعرفی برترین های خدمات پس ازفروش پایان گرفت .
به گزارش سایت خودرو ، این همایش دو روزه(۲۴ و ۲۵ بهمن) که با محور فروش و خدمات پس از فروش در برج میلاد تهران برگزار شده بود به دلیل حضور مدیران ارشد برخی از شرکت های مطرح خودروسازی و مدیران تصمیم ساز داخلی دارای اهمیت بسیاری بود.
سعید تاجیک معاون اجرایی مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در مورد مراسم تجلیل از برگزیدگان خدمات پس از فروش گفت: بیش از ۲۳ هزار نفر از پرسنل نمایندگی های مجاز شرکت های سازنده و واردکننده خودرو تویط شرکت مورد ارزیابی قرار گرفتند و ۲۳ نفر از ایشان به عنوان نفرات برتر در حوزه کارشناسی انتخاب شدند.
وی ادامه داد: ۲۵۰۰ نمایندگی برای این مهم مورد ارزیابی قرار گرفتند و از میان همین نمایندگی ها نیز ۲۰ نمایندگی مجاز دارای رتبه یک انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.
تاجیک تصریح کرد: ۱۲۰ مقاله علمی به همایش ارسال شده بود و کمیته علمی بعد از ارزیابی این مقالات، از ۷ مقاله تجلیل کرد.
وی در مورد بیانیه پایانی چهارمین همایش خودرو گفت: بعد از انجام جمع بندی نسبت به تهیه یک بیانیه اقدام و پس از تایید وزارت صنعت، در روزهای آینده آن را منتشر می کنیم .