به گزارش سایت خودرو ، محمد زارعی نماینده مرکزی کرمان موتور، گفت: در حال حاضر برای برند لیفان و جک هر دو بخش فروش و خدمات پس از فروش را در نمایندگی کد ۱۷۱۵ در اختیار داریم اما برای برند هیوندای تنها بخش فروش فعال است که در آینده در حوزه خدمات این برند نیز تجهیز خواهیم شد.
وی ادامه داد: نمایندگی دو برند جک و لیفان ما در کیلومتر ۴ جاده مخصوص تهران-کرج و نمانیدگی برند هیوندای نیز در بلوار سردار جنگل تهران واقع شده است.
زارعی افزود: نمایندگی کد ۱۷۱۵ با متراژ ۴۰۰۰ متر مربع حدود ۱۲۰۰ متر مربع فضای تعمیرگاهی در خدمت مشتریان وفادار کرمان موتور است.
وی در مورد زمان تجهیز مرکز خدمات پس از فروش برند هیوندای در نمایندگی خود گفت: بر اساس برنامه ریزی تا قبل از پایان سال از این مرکز بهره برداری خواهد شد.
مدیر نمانیدگی ۱۷۱۵ کرمان موتور تصریح کرد: در مورد فروش قطعات و لوازم یدکی نیز با تجهیز یک انبار ۷۰۰ متری در محل نمایندگی خود، تمام نیازهای مشتریان و تعمیرگاه خود را بر طرف کرده و از این بابت نیز مشتریان ما کمترین دغدغه ای نخواهند داشت.
وی در مورد وجود قطعات تقلبی و قاچاق در بازار گفت: متاسفانه وجود این قطعات برای مشتریان ما مخاطرات بسیاری به وجود آورده است و این جدای از ضرر مالی استفاده از قطعه بی کیفیت و تقلبی است که گاهی خسارات جبران ناپذیری به خودرو وارد می کند.
زارعی در مورد قطعات پر مصرفی که به صورت قاچاق و یا تقلبی در بازار حضور دارند گفت: قطعات و لوازم بدنه از بیشترین فراوانی در بین قطعات مصرفی برخوردار هستند و بعد از آن نیز دیسک و صفحه و لنت ترمز جزو پر مصرف ها و البته سودآورترین قطعات قاچاق بازار قرار می گیرد.
وی در مورد چرایی استفاده مشتریان از این قطعات نیز گفت: متاسفانه قیمت قطعات غیر اصل از قطعات اصلی بسیار پایین تر است و همین تفاوت قیمتی موجب روی آوردن مشتریان به استفاده از این قطعات بی کیفیت است اما ایشان باید بدانند که قیمت پایین این قطعات نشان دهنده گران فروشی ما نیست بلکه تاکیدی است بر کیفیت ضعیف قطعاتی که از بازار تهیه می کنند.