به گزارش سایت خودرو ، مدیرعامل ایساکو اظهار داشت: پایگاه های امدادی در ۴ محور برای اولین بار ایجاد شده تا بتوانیم راحت تر امداد رسانی کنیم. در دو حوزه تعمیرگاه های مجاز ۴۵۰ و بیش از دو هزار اکیپ امدادی فعالیت خواهند کرد.
او با اشاره به افزایش شاخص روزنمایندگی در جشنواره خدمات پس از فروش بیان کرد: شاخص روز نمایندگی سال گذشته ۶۷۰۰ بود که امسال این عدد به ۷۶۰۰ افزایش پیدا کرده است. همچنین سبد قطعات نمایندگی ها نیز به طور کامل تجهیز شده است.
شرکت ایساکو برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان محصولات ایران خودرو با طراحی یک ربات اطلاع رسانی در تلگرام، سعی کرده است مدیریت زمان را برای خودروسواران راحت تر کند.
همچنین شرکت خدمات پس از فروش در ایام نوروز سعی کرده است با تمهیدات جاده ای و تعمیرگاه های کشیک سفری ایمن همراه با آرامش را برای ایرانیان فراهم کند از این ر. بیش از ۲۰۰۰ اکیپ امدادی، ۴۱۱ نمایندگی فعال و ۲۳۳ فروشگاه فروش قطعات و لوازم یدکی این مجموعه در تعطیلات نوروز آماده خدمت رسانی به همونان هستند.
ایران خودرو سواران برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محل های استقرار تیم های امدادی، آدرس تعمیرگاه های مجاز ایران خودرو و فروشگاه های مجاز فروش قطعات، از ربات تازه وارد تلگرامی ایران خودرو به آدرس @irankhodro_robot استفاده نمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایران خودرو و یا ایساکو مراجعه فرمایید.