لامبورگینی DMC یکی از ۳ تیونر برتر خودروسازی جهان است

۰ 34

به گزارش خبرنگار سایت خودرو ، حال این مهارت و توانایی در آخرین پروژه کاری این تیونر هم مورد استفاده قرار گرفته است تا موجب خلق یک دستگاه لامبورگینی هوراکان اسپایدر با قدرتی بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار شود.

اول از همه در زیر کاپوت این گاو سرکش ایتالیایی، DMC از همان پیشرانه اصلی ۱۰ سیلندر V شکل لامبورگینی هوراکان استفاده کرده است، اما با تقویت پیستون‌ها و سوپاپ‌ها، نصب یک سیستم اگزوز جدید اسپرت، تقویت ریل سوخت و انژکتورها و در نهایت بروزرسانی ECU موتور و اطلاعات مربوط به مقدار پاشش سوخت انژکتورها در سیلندر، موفق به استخراج حدکثر قدرتی سرسام‌آور ۱۰۸۸ اسب بخاری (۸۰۰ کیلووات) در کنار گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متری شده است که شتاب صفر تا صد آن را به صورت تخمینی به ۲٫۶۹ ثانیه رسانده و در ادامه هم موفق به ثبت حداکثر سرعتی ۳۴۵ کیلومتر بر ساعتی شده است، در حالی که نسخه استاندارد لامبورگینی هوراکان می‌تواند به شتابی ۳٫۴ ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی ۳۲۴ کیلومتر بر ساعتی برسد.

برای حمایت از قدرت افزایش یافته پیشرانه و افزایش نیروی چسبندگی این لامبورگینی هم DMC از یک کیت بدنه اسپرت استفاده کرده است که اجزاء تشکیل دهنده آن شامل یک بامپر بزرگ آیرودینامیکی به جای سپر جلویی (ساخته شده از جنس فیبرکربن)، نصب رکاب‌هایی فیبرکربنی در زیر درها، استفاده از دیفیوزر بزرگ در زیر سپر عقب، نصب یک اسپویلر بزرگ فیبرکربنی با پایه‌های بلند در انتهای شاسی و همچنین در آخر شامل رینگ‌هایی آلیاژی پهن ۲۰ اینچی با لاستیک‌های پیرلی P-Zero در ابعاد ۳۰/۲۴۵ بر روی چرخ‌های جلو و رینگ‌های ۲۱ اینچی ۲۵/۳۲۵ بر روی چرخ‌های عقبی می‌شود که نه تنها باعث شده این ماشین جسورتر به نظر برسد، بلکه باعث چسبنگی بی‌نظیر آن حتی به هنگام هدایت قدرت ۱۰۸۸ اسب بخاری به سمت خروجی شده است.

file_1006

file_1007

file_1009

file_1011

برچسب ها: , ,

نظرات

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ستاره دار الزامی هستند *

دسته‌ها

درباره ما

در وب سایت خودرو کاربران میتوانند تمای اطلاعات خودروهای ایرانی و خارجی را دریافت کنند اعم از: قیمت خودرو مقالات مرتبط با خودروها، لیست خودروها، مشخصات فنی خودروها، جدیدترین اخبار خودرو و مقالات مرتبط با خودروها