بیلبوردهای این روزهای شهر تهران خبر از احتمال آغاز فروش خودرو کوراندو سی می دهد.
به گزارش سایت خودرو این تبلیغات در ابتدا با شعار داوینچی، میکلانژ، کوراندو آغاز شد و این روزها به داستان یک ماجراجو در شهر اختصاص داده شده است.
این طور به نظر می رسد که گروه صنعتی رامک خودرو بعد از معرفی و فروش موفق خودرو نیواکتیون در کمپین تبلیغاتی هزار راه نرفته که سال گذشته همین زمان ها انجام شد این بار به دنبال فروش خودرو محبوب کوراندو است البته با پوششی گسترده تر و همراه با تبلیغات تلوزیونی.
در طی این مدت رامک خودرو نشان داده تبلیغات خلاقانه را در دستور کار خود قرار داده است. شواهد در رامک خودرو نشان می دهد در برنامه های بلند مدت، کوتاه مدت و حتی شیوه تبلیغات آن نسبت به دوره های پیشین تغیر محسوسی ایجاد نشده است، اتفاقی که از یک برنامه ریزی مدون در این شرکت و تغیر نکردن برنامه ها حتی بعد از چند تغییر در مدیران شرکت حکایت دارد. سیاستی که در عمل در شرکت های داخلی دیده نمی شود.