رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش پورشه

۰ 79
جدیدترین ارزیابی ISQI حاکی از آن است که شرکت معین موتور نماینده رسمی پورشه در ایران موفق شده است تا رتبه اول رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش را کسب کند.

به گزارش سایت خودرو ، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، بعنوان نهاد رسمی بررسی کننده کیفیت خدمات در ایران هر فصل کیفیت خدمات ارائه شده توسط خودروسازان و همچنین وارد کنندگان خودرو را در دو حوزه میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش و همچنین خدمات پس از فروش ارزیابی می کند .
طبق آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در بخش خدمات پس از فروش خودرو، شرکت معین موتور در میان تمامی وارد کنندگان و تولید کنندگان خودرو با کسب ٧٧۶ امتیاز در رتبه نخست میزان رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است. در رتبه دوم ایرتویا با ٧۶٢ امتیاز و در رتبه سوم اطلس خودرو با ٧۴٩ امتیاز قرار گرفته است.
این در حالی است که از نظر ISQI امتیاز ایده آل در بخش خدمات ٧۵٠ است و بدین ترتیب تنها معین موتور و ایرتویا موفق شده اند تا امتیازی بیش از نمره هدف گذاری شده کسب کنند. در رتبه چهارم و پنجم میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات پس از فروش هم آسان موتور و ایران خودرو قرار گرفته است.
در رتبه بندی نهایی سال ١٣٩۵ نیز معین موتور با کسب ٧٨٩ امتیاز بالاترین رتبه رضایت مندی مشتریان در سال گذشته را به خود اختصاص داد.

برچسب ها:

نظرات

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ستاره دار الزامی هستند *

دسته‌ها

درباره ما

در وب سایت خودرو کاربران میتوانند تمای اطلاعات خودروهای ایرانی و خارجی را دریافت کنند اعم از: قیمت خودرو مقالات مرتبط با خودروها، لیست خودروها، مشخصات فنی خودروها، جدیدترین اخبار خودرو و مقالات مرتبط با خودروها