حضور برندهای خارجی برای ما یک فرصت است

۰ 21

به گزارش خبرنگار سایت خودرو ، شهریار سلطانی معاون خدمات پس از فروش ایساکو، با اعلام این مطلب گفت: در سال جاری ۳۵۰ هزار نفر ساعت برای پرسنل ۸۰۰ نمایندگی دوره های آموزشی برگزار شده است و هدف از این سرمایه گذاری آموزشی به روز کردن شبکه خدمات پس از فروش و آماده سازی پرسنل برای ورود خودروهای جدید است.

وی ادامه داد: بعد از آموزش های دوره ای، یک آزمون از همه افراد در سطح کشور گرفته می شود که بر روی کار و حقوق و مزایای ایشان موثر است. در آزمون سال گذشته ۶۰ درصد از شرکت کنندگان نمرات مطلوب کسب کرده و ۴۰ درصد نیاز به بازآموزی داشتند و از این ۴۰ درصد ۳ درصد مردود شدند که به تعدادی فرصت بازآموزی داده شد و تعدادی نیز از چرخه خدمات پس از فروش شرکت خارج شدند.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو سطح استاندارد مهارت در جهان را ۸۲ درصد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو توانسته است مهارت پرسنل خود را به ۷۸ درصد برساند و هدف ما از آموزش ها بدست آوردن حد ۸۲ درصد جهانی است.

حضور برندهای خارجی برای ما یک فرصت است

سلطانی در مورد حضور مستقل رنو و دیگر شرکت های خودروساز جهان برای ارائه خدمات پس از فروش و احتمال افزایش رقابت در بازار خودرو به دلیل تفاوت در خدمات اظهار داشت: حضور خارجی ها برای ما یک فرصت است و با حضور برندهای قوی در بازار ایران ما باید خدمات و کیفیت خود را ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: در مقایسه استانداردهای کاری خود با شرک پژو – سیتروئن به این نتیجه رسیدیم که شباهت استانداردهای ما و ایشان بسیار زیاد است اما مشکل ما از جایی شروع می شود که نوبت به اجرای استانداردها می رسد.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو از حضور مستقل رنو در بازار خدمات پس از فروش ایران استقبال کرد و افزود: ما برای تعامل با رنو یا هر برند دیگر آماده هستیم و به علت داشتن زیرساخت های قوی در بحث خدمات و همچنین وجود ۸۰۰ نمایندگی در ایران می توانیم به این برندها کمک کنیم.

تبادل نیرو در قراردادهای جدید دیده شده است

سلطانی در مورد آموزش مهندسان ایرانی برای تعمیرات خودروهای جدید وارد شده به سبد تولیدی ایران خودرو گفت: در شرکت ایساکو ۱۰ مهندس گیرنده آموزش وجود دارند که با دریافت آموزشهای مربوط به خودروهای تولیدی در گروه، این آموزش ها را به کارشناسان فنی و مهندسان فعال در تعمیرگاه های ما منتقل می کنند و در قراردادهای جدید با پژو نیز این تبادل نیرو برای دریافت آموزش دیده شده و این تبادل از وظایف طرف قرارداد ما است.

قطعات موجود در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو؛ اصل است

وی در مورد اصل یا فرع بودن قطعات پژو در تعمیرگاه ها و فروشگاه های ایساکو گفت: مطمئن باشید هیچ قطعه تقلبی توسط مجموعه های ایران خودرو در شبکه عرضه نمی شود و تمامی قطعات خودروهای پژو نیز توسط خود شرکت مادر از روش های گوناگون به سیستم وارد می شود.

وی دریافت قطعه از شرکت ها و افراد غیر را رد کرد و افزود: تنها موردی که در ورود قطعات به شبکه وجود دارد این است که نحوه ورود این قطعات با یکدیگر فرق می کند یعنی برخی مستقیما از پژو و برخی از تامین کنندگان قابل اعتماد دریافت می شوند.

نظرات

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ستاره دار الزامی هستند *

دسته‌ها

درباره ما

در وب سایت خودرو کاربران میتوانند تمای اطلاعات خودروهای ایرانی و خارجی را دریافت کنند اعم از: قیمت خودرو مقالات مرتبط با خودروها، لیست خودروها، مشخصات فنی خودروها، جدیدترین اخبار خودرو و مقالات مرتبط با خودروها